Thursday 13 December 2012

MALAYSIA VS THAILAND (Separuh Akhir Ke Dua Suzuki Cup 2012)


heeyy ! korang ! nak cerita pasal bola sikit nie .
walau pun tak berapa nak minat bola ! tapi korang baca la eh !
hehe . hope korang happy !
 
Malaysia Vs Thailand - Separuh Akhir Ke Dua Suzuki Cup 2012
 Kesian . kesian aku tengok team Malaysia.
yang tak habis2 kena main dengan team luar.
 Haritu, paper dah tunjuk betapa daifnya padang latihan yang Thailand sediakan ,
 untuk pasukan Malaysia untuk game Separuh Akhir kedua Suzuki Cup 2012.

Bukan setakat padang je, persalinan baju,
 tandas semuanya paling buruk diorang bagyy kat pemain malaysia
. Kali ni kali kedua team Malaysia kena begini.
 Walhal jika team dari luar negara datang kesini,
 kita bagi derang tempat baik-baik,
 siap kawalan keselamatan dan padang dan kemudahan lain kelas A lagi...
Kali ni, memang psiko gila Thailand bagi kat negara kita. 

 Malaysia Vs Thailand - Separuh Akhir Ke Dua Suzuki Cup 2012
TENGOK DIA PUNYE PADANG ! MACAM CERMIN TAU ! ADE LECAK BEBAGAI ! MACAM SAWAH PADI ..

Itu dyeorang punye perkhidmatan untuk latihan je !
tadyy , masa live tengok bolaa . 
aku bengang gila , mula-mula pemain malaysia kene buang !
tak memasal ? reff dah kene sogok lha aku rase !
reff tu tak memasal nak bagy kat merah kat pemain malaysia !
padang macam sawah padi ! lecak sane . lecak sini . 
lepas tu belobang- lobang pulak tu !
pemain thailand pulak !
macam babi , main ganas gilaa !
sumpah aku bengang ngan pemain thailand !
pastu pandai belakun pulak tu ! 
BAHBIIII . sumpah aku bengang !

LAGY SATU PASAL PADANG ! KAU TENGOK LAH PADANG NYE ? NAK MAIN MACAM MANA SI*L ??

Separuh Akhir Ke Dua Suzuki Cup 2012 - Malaysia Vs Thailand

MAT YO lagyy lha kesian ! 
dah macam budak kecik dah kene anjingkan je ngan pemain thailand !
yang paling tak boleh blaa . 
masa MAT YO kene kepung ngan tiga orang tu !
MAT YO sampai libas-2 kaki sebab bengang punye pasal !

lagyy satu yang aku bengang !
masa FARIZAL dah dapat tangkap bola .
pemain thailand boleh tendang kepala FARIZAL !
aku kesian gila la kat FARIZAL !

YANG PENTING SUMPAH AKU BENGANG !
K LHA . BYE !
PENAT DAH NIE !
BYEEEEEEEEEE !!!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...