Monday 3 December 2012

Menangis Tak Berlagu

 
 
Assalamualaikum . salam satu malaysia ,
harini aku nak story pasal aku excident , 
nak baca ,baca . kalau tak nak boleh pegy meninggal sane !
 
Pada 13 November ,
Lebih kurang pukul 8.15 malam ,
aku daripada banda , rumah aku ,
aku nak ke parit sulong , nak lepak sane ,
 
aku bawak laju masa tu ! meter naik 100km/H
laju kan ?? hrmm , tengah best-2 bawak !
dah nak sampai parit sulong dah masa tu !
tetiba ade satu kereta  keluar dari sekolah penghulu saad .
main keluar je . 
tak tengok kiri kanan main redah je .
lepas tu kat tengah boleh sloww je . 

aku pun masa tu tengah laju ,
baru lepas hujan , jalan licin .
kalau brek pun tak guna . 
aku terlanggar bahagian depan keretaa tu .

aku pun tercampak . jauh gila .
kalau korang tau lha . kedai air kelapa kat depan mee kee tu
aku tercampak sampai buss stop depan sekolah ,
bus stop yang kat pagar blakang tu .


peha kanan patah , kaki kiri patah at buku lali
tangan kiri pun patah .

aku masuk hospital 15 hari .
hari ke 12 tu aku operation peha !
takut la jugak masa nak operation tu .
hrmm , redha je lha .

siksa gila weyyhh kalau patah kaki ,
doktor kate paling tak pun 2 3 bulan baru boleh jalan .
sekarang ni pun aku nak jalan pun susah .
pakai tongkat je ,
sumpah siksa gilaa ,
nak buat cam mane . dah namanya dugaan !

ni pic peha aku yang operation tu !
 


hrmm , okeyh lha . itu je nak story . nak cerita lebih lanjut ?
tanya lah aku bile-2 nanti ,
nie ade pic mase kat hospital .

dah lah . okayy . bye . assalamualaikum ,
maaf kalau terkasar bahasa !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...