Tuesday 10 July 2012

Kesian Kat Kau Kawan !


ade kawan aku nie sorang . 
name dia ewa , 
nk story sikit lha , 
kesian kat dia tau tak , dia couple dengan sorang budak nie .
kira hotstuff lha jugak . 
dia memang lha handsome , tapyy ,
tak kan suke hati dia nak buat ewa macam t0o kan ?


kesian kat ewa tau , dia baru clash ngan budak tu pagi ,
petang budak tuh dah ade GF lain .
sedih gila .
tu lha laki , tak penah bershukur dengan ape yang dia ade .

dia tu handsome . ramai awek nak kat dia , 
memang lha dia tak kesah tinggal kan awek cm tuh .
tapyy kesian kat ewa .
dia sayang kat budak tuh . budak tu buad dia macam t0o .

sabar je lha ewa , aku tahu perasaan kau macam mana ,


untuk KAU . cuba fikir lha sikit perasaan orang tu bongok .
susah lha kalau muka handsome ni kan .
melatih diri kita tak setia ,
cuba muka buruk macam aku nie . 
tade sape yang nk ,

soo , tade lha nk curang kan bilee dah dapat awek . erm .,


SABAR JE LHA EWA . MUNGKIN DIA TAK SESUAI NGAN KAU . 
NANTI DIA AKAN DAPAT BALASAN YANG LAGI TERUK DARI DIA BUAT KAU .


untuk KAU !! . aku cume nk cakap . aku segan ada kawan cm kau .
however kau da buat dia macam t0o . dia kawan aku , kau pun kawan aku ,
aku tak nak lebih kan sesiapa ?
kau kate kau syg dia . tapyy sekarang ??


huh !? pening lha ! 
K LHA . PENAT MENAIP ! BYE !






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...