Thursday 12 April 2012

IZARA AISHAH !





MINAT KAT SEORANG PELAKON BARU YANG COMEL !
 
Biodata Profil Izara Aishah
 Nama Komersial: Izara Aishah 
Tarikh Lahir: 28 September 1992 
Usia: 19 tahun 
Asal: Bakar Batu, Johor Bahru 
Pencapaian: Tempat kedua Dewi Remaja 2009/2010 
Drama: Keranamu Laila, Kasih Najihah dan Jejaka J 
Telefilem: Hantu Gigi












bila dengar lagu OST vanila coklat . erm . bast , 

felling abis dengar lagu tu . huh !? teringat seseorang . !
Lirik Lagu Terbaru Astrid – Tentang Rasa
Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

thx kepada semua pembaca !





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...